donderdag 2 februari 2017

Louise VR



Langzaam trekt Louise haar negligé uit. Eronder draagt ze zwart kanten lingerie met jarretels, zwarte kousen en zwarte muiltjes met veertjes. Ik zie haar liever in rood lingerie. Rood windt me meer op. Ik knipper twee keer met m’n ogen en in een flits worden haar borsten bijeen gekneld in een dieprood push-up BH’tje. Van onderen draagt ze een rode string. Ook de jarretelgordel is van rood kant en de bandjes houden haar zijden kousen op hun plek. Ik glimlach tevreden. Haar haar zit strak naar achter in een wrong. Ik knipoog even en  haar blonde lokken vallen als vanzelf over haar tengere maar gespierde schouders. Haar sportieve lichaam is prachtig. Ik ontspan me, ga achterover zitten in m’n comfortabele stoel en neem het in me op. Zwoel begint Louise voor me te dansen. Ritmisch wiegen haar slanke heupen heen en weer. Dan zet ze een been op mijn stoelleuning en maakt ze de bandjes los van haar jarretels. Langzaam rolt ze de zijden kous langs haar been naar beneden. Ik wil haar aanraken. Met mijn vingers zachtjes over haar huid gaan, voelen of deze warm is of koud als de mijne. Ik wil een spoor van kippenvel achterlaten onder mijn aanraking , maar ik hou me  in… Na de rechter kous, is het direct de beurt aan de linker, iets te snel naar mijn zin. Ik vernauwde mijn blik en ze gehoorzaamt direct. “Braaf meisje,” fluister ik haar toe. Ze glimlacht verlegen met een blos op haar wangen, als een onschuldig schoolmeisje. Ze heeft geen idee hoezeer dat me opwindt. Ik voel de ruimte in mijn broek krapper worden en verzit even om alles wat meer ruimte te geven. De kousen belanden achteloos op het hoogpolige tapijt, terwijl ze naar de paal in het midden van de kamer paradeert, haar ronde, volle billen meebewegend op de maat van de muziek. “Mijn god, wat is ze lekker!” Ze slaat haar ontblote benen rond de paal en hangt naar achteren, waarbij haar haren bijna de grond raken en haar borsten worden opgestuwd tot buitenproportionele omvang. Ze werpt ze me een zwoele handkus toe. Vervolgens laat ze zich naar beneden glijden en kruipt op handen en knieën naar me toe als een panter, tot ze vlak voor me zit en tussen mijn benen omhoog komt. Even blijft ze hangen en blaast zachtjes tegen mijn kruis, zonder het oogcontact te verbreken. Ondanks dat ik haar niet echt voel blazen, reageert mijn lid direct en moet ik even diep in- en uitademen om mezelf onder controle te houden. Behendig haakt ze haar BH los en haar volle borsten stellen zich aan mij ten toon. “Speel met jezelf,” kreun ik haar toe. Ondertussen gesp ik snel mijn riem los en open de knopen van m’n jeans. Ik sluit 2 seconden mijn ogen om mezelf klaar te maken maar als ik ze weer open is Louise verdwenen en heeft het beeld plaatsgemaakt voor een zwarte achtergrond en zie ik enkel: …. Facetime schoonmoeder… “Fuck!”





Geen opmerkingen:

Een reactie posten